Je merkt al dat de standaardmethodes je niet liggen:
- je post al dagelijkse content op Instagram, maar het levert geen sales op en het voelt alsof je parels voor de zwijnen deelt.
- je hebt al wat subscribers op je e-maillijst, maar je weet niet wat je in je nieuwsbrief moet zetten en erger nog: je wil hen zeker niet spammen!
- er hapten sporadisch al wat mensen toe op je aanbod, maar je slaagt er niet in te ontdekken wat nu de doorslaggever was. Was het de bonus, de korting, de gastpodcast?
Er wringt iets. Maar je kan er niet precies je vinger op kan leggen wat het is?
Als je heel eerlijk bent, voel je gewoon dat marketing doen op de manier van een ander super veel weerstand oproept. Je gaat uitstellen, aan jezelf twijfelen of zelfs met de gedachte spelen dat je alles in de fik wil steken om opnieuw te beginnen.
Dat komt omdat de manier die werkt voor een ander niet noodzakelijk het beste is voor jouw energie. Jezelf in hun kader proppen is niet de oplossing. Het put je uit en maakt je ongelukkig en onsuccesvol.
Human design gaat er vanuit dat iedereen anders is. Geen enkele Generator, Manifestor, Reflector of Projector is hetzelfde. Iedereen verdient dus een unieke aanpak op maat van hun energie en talenten